دوست مجازی من


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان به وب من خوش اومدین این وب یه گوشه از دنیایه منه پس تو دنیای باحال من خوش باشین. راستی به دلیل به روز بودن وب از بقیه ی صفهات هم دیدن کنید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا2یک وب باحال*** و آدرس kinggoodlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. لینک ها پس از تایید من به نمایش در میآید







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 44
:: کل نظرات : 273

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2109
:: بازدید ماه : 3954
:: بازدید سال : 8554
:: بازدید کلی : 102606

RSS

Powered By
loxblog.Com

ترول.عکس.مطلب.شعر.داستان کوتاه.تصاویر عاشقانه با متون زیبا.همه چی دونی.نرم افزار

دوست مجازی من
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 2:38 | بازدید : 3137 | نوشته ‌شده به دست علی | ( نظرات )

چند وقت است برایت مینویسم و تو میخوانی وگاهی تو مینویسی و من میخوانم دوست مـــــجازی من این روزها درد دلهایمان را به زبان نمی آوریم تایپ میکنیم مانده ایم اگر این دنیای مجازی نبود روی دیوار احساس چه کسی مینوشتیم نامت زیباست اما افسوس مجازی هستی پشت هر یک از این نوشته ها یک نفرنشسته است میخواند،فکر میکند،گاهی هم گریه میکند،یا میخندد برای چند دقیقه هم که باشد از دنیای واقعی مرخصی میگیری مینشینی برای دل خودت گاهی هم شب و روز میچرخی در این دنیای رمز دار ولی میدانم قدر تمام لبخندهایت تنها هستی اگر همدمی بود که مجازی نمیشدی دوست مجازی من بودنت را قدر میدانم ...





:: برچسب‌ها: مجازی , دوست , نعمت , احساس ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نیلوفر در تاریخ : 1393/5/18/6 - - گفته است :
سلام

<-CommentGAvator->
دریا در تاریخ : 1393/5/9/4 - - گفته است :
وبلاگ خوبی دارین....به وبلاگ منم سر بزیند....ممنون میشم....نظر یادتون نره...

http://www.talebzadehfans.blogfa.com/

<-CommentGAvator->
آشنا ترین غریبه در تاریخ : 1393/5/9/4 - - گفته است :
وب عالی دارید...
این آدرس وبمه...
http://rozmeshki.blogfa.com
خوشحال میشم بهم سر بزنید
با تبادل لینکم موافقم

<-CommentGAvator->
زهرا در تاریخ : 1393/5/1/3 - - گفته است :
سلام!وبلاگت خیلی توپه!به منم سربزن!

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1393/4/28/6 - - گفته است :
سلام وبتون عالی یه خوشحال میشم بهم سر بزنید با تبادل لینک موافق بودید حتما خبرم کنید.

<-CommentGAvator->
سایه در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :
ببخش حواسم نبود تبادل لینک هوشمند داری
شوما لینکی

<-CommentGAvator->
سایه در تاریخ : 1393/4/23/1 - - گفته است :
چطوری دوست مجازی من؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لایک داشت مطلبت بجان خودم
اگه بابا تبادل لینک موافق بودی بگو داش

<-CommentGAvator->
لادن در تاریخ : 1393/4/18/3 - - گفته است :
ععععععععععععععععععععععععاليييي ييييييييييييييييي لطفا پاسخ دهيد

<-CommentGAvator->
مریم 2 در تاریخ : 1393/4/13/5 - - گفته است :
با تبادل لینک موافقی??? اگه اره خبر بده. وبت خیلی باحاله. ماهت عسل


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: